Alla inlägg under november 2008

Av Linnea och Alice - 19 november 2008 18:26

I lördags (15/11) var vi hos mammas farfar på gåsamiddag.

Han har fyllt 90 år och ville bjuda hem hela släkten medans han

ännu kan. Det var jättekul, där var många barn att busa med.

Vi barn fick jättegoda köttbullar istället för gås, för det gillade

inte vi och sen efter att dom vuxna druckit kaffe fick vi

GODIS..........mums!


(namnen på alla barnen på bilden från vänster: Sofie, Anton, Mammas farfar Thure med Sanna i knäet, Erik med lillasyster Johanna i knäet och jag (Linnea) med min lillasyster Alice i knät)

Av Linnea och Alice - 5 november 2008 11:13

Visst är min alldeles egna pizza fin. Jag gjorde den alldeles själv och den var jättegod!

Alice och jag busar lite vid bordet.

Av Linnea och Alice - 5 november 2008 11:09

Lördagen den 25 oktober var vi och firade mammas mormor på Sjöbo Kaffestuga. Där fanns jättemånga goda kakor...mums.

Vi hittade ett litet leksaksbord med dockservis på som vi kunde leka lite med. Jag och min kusin Johanna hade eget kaffekalas.

Min kusin Erik och Alice gick mest runt det stora bordet, fast till sist ville Alice gå själv, så då var Erik också med på kaffekalaset.

Av Linnea och Alice - 5 november 2008 10:47

Hej

Här är en fräck bild på mig, Linnea, när vi var och besökte Dino-land

i somras. Här var många dinosar, vissa såg ganska läskiga ut.

Efter att vi gått runt och tittat på olika dinosar åkte Alice och jag

karuseller, jättekul!

Längtar till julen nu.....spännande med alla förberedelser.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards